středa 6. dubna 2016

...středa

je den, který "láme" pracovní týden na polovinu...ale pro mne je to den Yarn Along....
Takže vlastně  pravidelnost a nebude jediná. Což trochu popírá to, co jsem včera napsala. I v mém životě seniorky je určitá pravidelnost. Příjemná. Pokud mám co ukázat.

Včera odpoledne jsem byla za maminkou, ona je OK, ale paní na posteli za ní, 94 let, měla špatný den...Takže moc klidu na povídání nebylo, ale mám radost, že už zase začíná mít svou "jiskru". Doufám, že to nějaká zlá /.... / příhoda na pokoji nepokazí a bude brzy doma.
Když jsem cestovala domů, strašně se zatahovalo. Musela jsem se zastavit v Bille pro pečivo a domů jsem spěchala, chtěla jsem si ty mraky vyfotit. Ale z bytu to vidět moc nebylo, tak jen dva pohledy z oken na obou stranách domu. Ale nic z toho nebylo, bouřka prý byla v Německu a mraky odešly na Děčín a Liberec. Tedy směr východ. Pršelo tu až v noci....bez bouřky.


Pan Há byl na domku, přijel pěkně opálený, prý tam spadlo jen pár kapek. Vrátil se hodinu po mně.

Dneska ráno bylo ještě zataženo, ale sluníčko už zase vykukuje.Potřebovalo by pořádně pršet, už je zase pěkně sucho.
Dneska chci došít tepláčky a potřebuji nějakou tašku přes rameno...Tak budu vymýšlet a malovat...

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...