pondělí 16. května 2016

...mraky, mraky, mraky....

a silný studený vítr, občas oslňující slunce...


Mohutné, nezkrotné a mající svůj vlastní, neovlivnitelný, život.
A tady nad...je vidět, jak na horách už prší...a pak i u nás dole.


V sobotu jsem dostala od Jirky a Marušky kytičku....


Dneska mi kurýr doručil chodítko pro maminku, jen na něj musím ušít polstrovanou sedačku. Musím to vymyslet...aby si mohla posedět i venku v klidu, buď odpočívat nebo se kochat. Zítra. Asi něco jako potah na žehlící prkno...


Dneska jsem ušila povlečení O. Ne, že bych nemohla koupit hotové, na to taky dojde, až bude na velké posteli...Ale zatím mě to těší....


Pro dnešek jsem s prací skončila, pan Há mi obkresluje a vystřihuje střih na softshellové kalhoty pro O.. Střih jsem si koupila u Mamas. Šít na někoho už jsem dávno zapomněla, tak potřebuju postup a rady....
Momentálně venku hodně fouká, ale zase svítí sluníčko.
Uvidíme.
Kdo si počká, ten se dočká....
Hezký večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu