pátek 13. května 2016

...pátek třináctého

nosí štěstí, víte o tom ?????
Dneska dopoledne jsem byla dokonce 2x !!!! ve městě, nakoupila jsem všechno potřebné a i nepotřebné, hihihi.

Slíbila jsem dceři ušít vnoučkovi nové povlečení do postýlky. V obchodě sice výběr nic moc, ale zaujala mě tahle látka, kupodivu v normálním kamenném obchodě kvalitní "Donkey" od STOF.
A budu jí kombinovat s modrobílým puntíkem české provenience. Ještě se ale podívám do syslírny, jestli tam není něco jiného.


Po obědě se zatáhlo a před hodinou byla pěkná průtrž mračen, voda lila jako bílá záclona ve větru. Bouřka byla spíš někde nad Děčínem, u nás jen trochu zabouchalo. A už se to zase začíná zatahovat. Jen ať prší, země je vyschlá a nedá se pořádně pracovat na zahradě.


Mluvila jsem s maminkou, je OK, právě seděly se sestrou na kafíčku. Mají takový rituál, maminka vidí oknem, jak jdou z práce dolů s kopečka, tak staví vodu a sestra má hned zalité čerstvé kafíčko. Aby si mohly popovídat a ona postěžovat, co jí bolí / = mou o 5 let mladší sestru / a co bylo v práci.
Po siestě jde sestra do patra, do svého bytu, a babička si odpočine i od pejska, který je u ní celou pracovní dobu. Ale je to klidný a rozumný pán ve středních letech, tak jí nezlobí.Když přijdu za mamkou a on tam je, sedne si na volnou židli mezi nás ke stolu, položí hlavu na packy, kouká z jedné na druhou a babička říká, že na ní někdy z téhle pozice i "mluví".
Dneska babičce přijede další potěšení, vnuk Tomáš, žije a pracuje v Plzni a jezdí každých 14 dní...Je svobodný a moc milý...Ještě tak nějak hodnou nevěstu, ale zatím se k ničemu nemá. A to mu dneska před 10ti dny bylo 31.
Jdu něco malého dělat, dneska už mám nachozeno dost.

Hezký večer i víkend všem.


4 komentáře:

  1. V jakém obchodě v tom našem městě mají takovou nádheru? Já už jsem vzdala v Ústí shánění bavlny. Mějte se moc hezky, zdraví Dana D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel jen v jednom, značně osekaném...nad Hraničářem, pod Vladimírem....A pěkně schované pod jinými..Jinak kupuju na netu...A velký obchod je v Teplicích...zadej v Seznamu látky patchwork Teplice, je to kamenný obchod. Ale ještě jsem tam nebyla...Pa a i vy se mějte, broučci....

      Vymazat
  2. Nákup si urobila dobrý, tá bodka v bledo modrej sa hodí!
    U nás tiež od včera večera pršalo, až k večeru prestalo.
    Tak maminka je doma a má na starosti ešte aj psíka, tak to je na tom fajn!
    Milky a 31 rokov, bez manželky, to ti je teraz asi normál. My to máme podobné doma :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, ale taky ze zkušenosti vím, jak dlouho jsem čekala na vnoučka...a to jsem dceru měla ve 28 letech a ona malého skoro ve 32 letech....Takový je teď život. Tady je hnusně, divně dusno...Snad bude líp. Hezký večer.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu