středa 4. května 2016

...Yarn Along...

Pleteme spolu, i když každá sama....
A čteme....Já hodně, často a dlouho do noci.

Přendala jsem pletení ponožek z kruhové jehlice zpátky na ponožkové... Prostě mi to nešlo, vadí mi ustavičné přesouvání ok a výměna nitek, pletu volněji než normálně... A tak mě to i méně bavilo a pořád jsem to odkládala... Možná jiná příze, jiný projekt...někdy....

Kniha : Dörte Hansenová : Starý kraj /Altes land /
Vydal HOST, pěkná, čtivá, "evropská" kniha. O minulosti, současnosti a snad i budoucnosti....Na jednom severoněmeckém statku. Prolíná se poválečná minulost se současností.
Příběh dvou samotářských žen, které nečekaně najdou něco, co ani nehledaly: rodinu.


Knitting socks on circular needles back to the sock, my point better .....
The book : Dörte Hansen: Old county. /Altes land , germ./
Current European German writer, a book about the past, present and future of the old country farmhouse. The story of two reclusive women who unexpectedly find something neither seek: family.


Po včerejším slunečném dni je tu zase severní vítr, mraky a citelné chladno...


Hezký den všem. 
Have a nice day everyone.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...