čtvrtek 23. června 2016

...ve městě, ve schránce,

jsem měla nové číslo Venkov  & Styl.......s článkem o Lukášovi....Syn kolegyně Evy, řečené Páďa....
A fotografoval to Filip Šlapal, synovec  další kolegyně Marty  z biochemie....


A  spousta dalších letních článků.



Bojuju s internetem, T  mobile se moc, za ty peníze, nevytahuje... Buď je zataženo, nebo zase moc jasno, nebo je bouřka....pořád nic moc připojení. A taky jsme v kopcích....a za námi hradba skal.....hihihi. A   tablet mi to neulehčuje.
Byli jsme ve městě, mám krásné nové látečky, několik nových bylinek a zase kus bytu přestěhováno na prázdniny.
Pana Há jsem poslela odpočívat, já si budu chvíli číst a odpoledne uvidíme....

                                                        Hezký den všem.

1 komentář:

  1. taky už ho mám letmo jsme ho prohlídla na víc není zatím čas, ale moooc se mi tentokrát líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu