neděle 14. srpna 2016

...včera

mladí odjeli, poslední společná "vařící" práce, ostružinová šťáva za studena.


Ach jo, teprve včera dopoledne moji milí odjeli a už se mi těžce stýská....
Ale to je život. Včera jsem z odjezdu měla bolavou hlavu (to to děsné střídavé počasí), musela jsem si dokonce vzít prášek. Protože moje práškové spektrum vylučuje acylpyrin, paralen i ibuprofen (...), musela jsem si vzít jen ten jeden povolený...A příště si vezmu jen půlku, protože hlava přestala bolet, ale byla jsem jako praštěná...fuj.
Dneska není o nic líp, myslím počasí. Dopoledne jsem prala a sušila na dvorku. Mám tam momentálně už jen zbyteček prádla, ale nerada bych, aby mi to zmoklo. A teď to vypadá až strašidelně temně.....
Mimo toho jsem dovyšila svou malůvku na tričko pro vnoučka....inspiraci jsem našla na blogu u Káji ... http://jablkovkosiku.blogspot.cz, v příspěvku z počátku jara ???? Už nevím kdy to bylo, ale utkvělo mi to v hlavě...Já udělala vlka z Karkulky...to je to malé červené vlevo "v dálce" za vlkem...Děkuju za inspiraci....


Poslední dny, kdy tu dcera s rodinou byla, bylo dost studené počasí, až skoro podzimně. Jeden den jeli do aquaparku do Děčína, líbilo se jim tam, ale dcera pak měla jeden den vysokou teplotu a všechno jí bolelo. Jen jí, tak nevíme, co to bylo. Snad jsou v pořádku, dnes jsme spolu ještě nemluvili. Děti, to je obava a péče na celý život, hihihi. Ne nadarmo se říká, malé děti, malé starosti, velké děti.....a k vlastním dětem přibudou ještě vnoučata a partneři dětí.....
Na chvilku vykouklo sluníčko, seberu prádlo a půjdu za maminkou...
Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Tak to je svätá pravda - s tými starosťami o deti! A predstav si, že ich mám 4! To je starostí!
    Môj muž hovorí, že ten hlavybôl je práve z počasia, zmeny atmosferického tlaku za to môžu, tak sa mu smejem, že je to dobrá výhovorka, je to proste staroba :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...