středa 17. srpna 2016

...Yarn Along čili

spíše My Sewing.....hihihihi.....
K pletení jsem se opět nedostala, ta hrubá vesta je na mě moc těžká, začaly mě bolet šlachy na prstech a hlavně pravá ruka až k zápěstí...asi proto jsem toho pletení vloni nechala...Tak to ukládám, vlny mám cca 2 kg, tak toho asi využiju jinak...Při čtení blogů jsem našla pěkný nápad na využití.....u Vlaďky Cepákové http://oveckov.blogspot.cz, ráda k ní chodím.... I když nepředu a netkám, ráda si počtu o jejím životě na venkově, o zvířatech, o ručních pracech, a má i blog s paličkováním......
Já dneska dopoledne šít nemohla, nešel zase od osmi do dvou hodin ve vsi proud, ale pyžamko jsem došila dvojjehlou odpoledne...A ušila jsem z krajinek jednu kapsičku.



Ten modrý úplet se stroji....mám připravený na triko s dlouhým rukávem pro Ondráška. A ještě chci šít kapsář do školky, inspirovala mě Rosa Mitnik....další moje oblíbená virtuální kamarádka na http://blog.rosamitnik.cz/2016/08/jak-se-sije-kapsar-do-skolkypytel-do.html.
Jdu večeřet.
Odpočívat.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu