úterý 6. září 2016

...a padla

mlha, poprchává, včera pěkně pršelo. Cestou od maminky jsem si všimla, jak déšť umyl všechen prach na silnici, tráva zvedla hlavu a i vzduch jinak voní...Trochu jako by plísní a hnilobou,  hlínou a podzimem...
Připravila jsem obálku s tepláčky a softšelkami, pan Há dnes jde na poštu a pošle to dceři. Aby vnouček ozkoušel velikost a já mohla případně ušít další....


Mám doma i střih na bundu, tak bych to mohla po letech vyzkoušet...V mládí jsem šila nejen na dceru, ale i na sebe, kalhoty, bundy i kabáty a saka...Ale  tak daleko se nevrátím, ušiju něco vnoučkovi a už se těším na  patchwork...ale to už bude zima a budeme doma.  
Dneska odjedeme na dva dny do města, mám nějaké lékaře a pochůzky. Po návratu nás čekají švestky...., dřevo...., úklid venkovku i vnitřku....
Mlha stoupá od Libouchce k nám, snad se brzy vyčasí.
Zatím.
Jdu.
Hezký podzimní den všem.

4 komentáře:

  1. Tepláčky se ti moc povedly. Zkus tu bundu, určitě se ti povede.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na skok ve městě a už jsem si vytiskla střih a návod...tak jsem sama zvědavá...Hezký den.

      Vymazat
  2. Nádherné tepláčiky, také veru nikto nemá :-) Ale na to si ešte netrúfam.
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti návodu na bundičku je to "prd"....hihihi...Měj se pěkně....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu