sobota 8. října 2016

...a je po

volbách.....
Včera, v pátek, jsme byli s panem Há zase na domku, sbírat ořechy, já na houbách v louce v březí, zase jsem našla 8 hub. Z toho jednu s kloboukem 18 cm....Jak jí mohli lidi nevidět. Ale spíš to bude tím, že už málo lidí chodí pěšky...a to by museli, autem se tam nesmí, je špatný vjezd na hlavní ulici.
Dneska jsem byla volit, pan Há ne, nemohla jsem ho přesvědčit....
https://www.novinky.cz/domaci/417150-je-to-zrada-na-volicich-kritizuje-zeman-obchazeni-vitezneho-ano.html
Potom nákup, vaření, opravila jsem dceři závěsy vnoučkovi do pokojíku. Mají tam lanko z Ikea a jak ten závěs s tunýlkem tahali, tak ho prodřeli...Budou muset na lanko navěsit žabičky...Mají je, jen to udělat...
Uklidila jsem taky do mezipatra do špajzky uvařené přesnídávky. Z přebraných jablek jsem je udělala do středních sklenic a co se nevešlo, rozmixovala jsem se zbytkem uvařených švestek a mám ještě jeden druh.

NO a potom dlouhý telefonát s maminkou, změna počasí jí nedělá dobře, tak trochu pochlácholit, viděly jsme se včera. Mám novou knížku v Kindlu, tak jsem si četla. A sledovala v TV výsledky voleb. Ještě mě to zajímá.

A takhle hezky tu je...



Dopletla jsem šátek Meadow Grass, ještě ho musím vypnout, začala jsem další...jiný...
Ale to je na článek s jiným nadpisem.
Hezký sobotní večer a celou neděli všem.

2 komentáře:

  1. No aká si ty činorodá! Pracovitá!
    My chodíme obidvaja voliť, i keď nie vždy rovnako :-)
    Ja by som ich dala povinne, ako kedysi. Vtedy to síce význam žiadny nemalo a išli sme a teraz to význam má, tak sa treba vyjadriť. I keď u nás a zdá sa mi, že aj u vás, je to stále ťažšie, niekedy skôr výber menšieho zla, dobro tam nie je :-(((
    Peknú nedeľu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve všem s tebou souhlasím....je to těžké....a proto chodím....hezký zbytek večera...koukám na Pána prstenu....Mi.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu