úterý 1. listopadu 2016

...je zima skoromrznoucí,

ale je i sluníčko.
V nižších polohách města je po ránu mlha, ale to bude i tou nízkou teplotou, je nula...


Dneska nám přijdou vyměňovat domácí telefony, už to bylo potřeba, nebylo už nic slyšet, když zazvonila návštěva...
Já budu došívat poslední nastřihnutý organizér na přání a pak snad ušiju něco i pro své...
Jeden jsem už darovala Marušce, ani jsem ho nevyfotila...No nevadí, podobný už jsem z té látky šila. Tyhle pak zase nafotím, už mám tři. Ten čtvrtý mi nějak nejde a nejde dodělat, nejsem prostě na sériovou výrobu, hihihi.

Vypsala jsem si nějaké recepty na zdravé pečení....

Skořicové sušenky:
125 g másla
130 g cukru
3 lžičky skořice
1 vejce
250 g hladké mouky
1 lžička pr.do peč.
péct 180 stupňů cca 8-10 minut, vyndat z trouby měkké, aby tak zůstaly, jinak budou tvrdé...????

Kokosovo vločkové sušenky:
300 g ovesné mouky / rozmixované ovesné vločky /
3 banány
3 lžíce třtinového cukru
70 g kokosu
2 lžíce kakaa
2 lžičky pr.do peč.
plát tlustší 3-4 mm, péct 180 stupňů cca 15 minut

Ořechová bábovka :
4 vejce
200 g cukru / i míň /
3/4 hrnku oleje
250 g mouka / není uvedeno jaká, asi hladká, s tou mám v poslední době dobré zkušenosti.../
1 pr.do peč.
1 vanilk.cukr
2 hrsti umletých ořechů / ????/
1/2 hrnku mléka
chia semínka...musím koupit....

10 minut odstát ve formě ????
péct do hodiny při 150 stupních, to jsem zvědavá......

Tak a můžu vyhodit cáry papírků, na které píšu recepty křížem krážem virtuálním světem..
Nic z toho jsem ještě nepekla, tak to bude pokus č. 1, uvidíme, jak to vyjde.
Naposledy jsem pekla minulý týden makové buchty s nástřihem.... byly moc dobré, dobře vypadají, i v dietní podobě bez použití cukru...Makovou náplň jsem dělala podle mojí nebožky tchýně, ona ale dávala cukr... Uvařím z deci a půl slabou krupicovou kaši ze dvou lžic krupičky a dvou lžiček stévie v prášku, přidám umletý mák a je to....

Původně jsem s recepty sušenek výše...myslela na změnu pečení vánočního cukroví pro pana Há, koneckonců i pro mne, že...tak vyzkouším.

Tak, recepty uloženy, venku svítí sluníčko, slyším popeláře, pan Há dopil kávu a štrachá se mi v kuchyni...Tak jdu....

Hezký slunečný den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu