úterý 13. prosince 2016

...komu se

nelení, tomu se zelení.....
Ještě jsem nafotila teď došitý dárek pro jednu hodnou paní, která mi bude zpovzdálí dohlížet na pana Há, až tady o prodlouženém víkendu nebudu....
Poslední džínovina, maličko už jsem improvizovala, i podšívkové látky bylo tak na kapsičku" na eura nebo vložky "...starším osobám při předávání říkám " na naslouchátko"....Ať si každý vybere účel.
Na palci je vidět říznutí od nože při krájení cibule, tři dny mi to pomaličku teklo, nojo no, destiček je polovina....


A teď se přesunu za panem Há, sleduje svůj oblíbený sport snooker, a budu chvíli plést. Ale nejdříve si udělám kafíčko. Na pásek pro dceru jsem nezapomněla, mám ho nastřižený, ušiju ho zítra mezi vařením. Pak uklidím šití a hlavně permanentně stojící žehlící prkno z předsíně.
Jdu.
Hezký večer všem.

4 komentáře:

  1. Žehlící prkno mi ani nepřipomínej, včera jsem u něho stála 2 hodiny. :D Žehlení opravdu nenávidím, jiné domácí práce mi nevadí, ale žehlení je za trest! :D
    Ušila jsi moc krásnou kabelku i s taštičkou ( na naslouchátko mě pobavilo :D). Dneska večer frčím na kurz šití a pouštíme se opět do zipů, takže budeme podobnou taštičku také dělat, asi kosmetickou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobre som sa zasmiala nad účelom priehradok v kapsičke. Super to vysvetľuješ!
    Dobrá pani bude potešená, ale daj si pred ňou pozor na pána Há! Nebuď preč dlho, aby si sa mala kde vrátiť :-))))
    Prosím, neuraz sa, ale vediem to vo veselom štýle.
    Zrejme ideš k dcérke a vnúčikovi, je ti bez nich smutno, uži si to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na pečení cukroví, dcera bude mít v květnu druhé miminko, tak chvíli pobýt spolu, když pan Há nechce jet...bolí ho kolena...a je to mrzout.....Domů budu spěchat ....hezký den.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu