středa 14. prosince 2016

Yarn Along

...dneska hned po ránu, pak mám ještě nějaké dodělávky....a práci v domácnosti, že..
Pletení : Po chvilkách trojcípý šátek pletený stále hladce od jednoho rohu....Jsem jako Tereza z Barvínku, taky mám zásoby přízí, na které zatím nedošlo a kupuju další. Kateřina je směs bavlny a akrylu, na dotyk velmi příjemná. Pro dceru jak dělaná, bohužel si myslím, že Donegal je pro ní moc kousavý, bohužel, ten se mi moc líbí....
Kniha : Jan Guillou : Modrá hvězda.
 Pátý díl ze série Velké století. Ne všechny díly se mi stejně líbí, tenhle ano, je vyprávěn ženou a o ženy jde v první řadě. Mužský šovinismus byl, je a bohužel asi bude...Podceňování žen v čemkoliv, kde si muži myslí, že jsou pány situace. Ale není tomu tak, to známe, že. Ještě nevím, jak tento díl dopadne, ale děj je barvitý a když už zasednu ke čtení, nevím, kdy přestat....Druhá světová válka trochu jinak, očima jiné generace a pro nás, středoevropany, i pohled na to, jak TO všechno bylo i jinde než u nás....


Knitting: a scarf for a daughter, a mixture of cotton and acrylic, it must be soft.
Book: Jan Guillou: Blue Star. The fifth episode of the series Great century.
Knitting and reading along with Nicole and Ginny .
Advent nice to everyone.

Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu