neděle 8. ledna 2017

..něco nového se naučit,

to není výsada jen mladého věku. Já se například dneska učila po obědě plést brioche ve dvou barvách .U mé oblíbené  Kateřiny Fantové, která má nejen pěkné příze a velký výběr pomůcek a jehlic na pletení a háčkování..Ale má i školičku pletení.


A takhle jsem dopadla já...Jen jsem si musela najít stejné barvy, protože jinak bych to motala .
No, moc to na mých fotkách není vidět, ale je to tak, jak to má být. Na první fotce vystouplé hladce bílé, na druhé zase modré.....Pěkný vzoreček třeba na čepičky a v nesladkých barvách i kulichy pro větší.



Dopoledne jsem nařezala látku na tepláčky a vytáhla návod od http://www.sijtesnami.cz. Oživit si postup. Musím připravit stroj, nitě a dvojjehlu  zase musím vyzkoušet, jestli jsem to za ty 4 měsíce nezapomněla.


A co venku ? Oteplilo se na -5, padá chvílemi sníh, na silnici je nasoleno a ta sůl se rozjíždí i na sídlištních ulicích a začíná tam být břečka. Ještě do toho večer asi přituhne, tak to bude o ústa....


Za chvíli jedou děvčata biatlon, tak se přesunu od PC k TV...Už jsem koukala i na hochy.
V Olomouci bylo jasno, tak tam jsou větší mrazy, včera v noci -20, dneska míň. Ondrášek s tátou byli jezdit na sáních, dcera byla doma a chvíli odpočívala.
Nejenom jim, ale všem mým čtenářům, přeju hezký zimní den a večer.

2 komentáře:

  1. Jsi šikulka, Milky, už se těším na výsledky! :)
    Biatlon jsem dneska také sledovala, bylo to napínavé od začátku až do konce, a to jak u mužů, tak u žen. Gábina s Evčou zajely parádně, úžasný výsledek! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...