úterý 14. února 2017

...noci

mrazivé, rána klouzavá, ale slunečná...


Změna počasí vede i ke změnám funkce mého těla. Jsem podrážděná, bolí mě už třetí den hlava a vůbec, bolí mě celý člověk. Ale bojuju s tím. Snažím se. Prací. Chvilku to a chvilku ono.
 Ušila jsem vnoučkovi triko s dlouhým rukávem, bude mu jen taktak, podle střihu v Ottobre, ale Němci jsou asi menší na stejnou velikost či co .....Zase se vrátím k trikům české provenience. 
Teplákovina od  mp-patchwork.cz.
A to vedle je poklop na uvařený čaj, kávu, pro mé kolegyně. Dneska mám důchodky, jedna měla narozeniny a druhá svátek... Na fotce jen jeden, druhý už je zabalený. Jedna můj blog nečte a druhá je v práci, kde na internet nesmí...ne jen ona, všichni, samozřejmě.... 
Velikost jen na malou konvičku nebo veliký hrnek.


Dneska tedy nic moc plánů, potřebuji se cestou na důchodky zastavit v galanterii. Nutně potřebuju cosi, o čem budu psát, až to vyzkouším...hihihi.
Zítra chci uklízet, bude-li pěkně, chtěla bych o víkendu na domek a za maminkou, alespoň na jeden den. Ale uvidíme, co počasí a to moje tělo...., dovolí.

Hezký slunečný den všem.

3 komentáře:

  1. Triko pro vnoučka má boží vzor. :-) Dneska se po vánoční pauze chystám opět do kurzu šití, pustím se do jednoduchých šatů s kapsami a dlouhým rukávem, jsem na to zvědavá, prozatím si nedovedu představit, že bych něco takového zvládla ušít. :-) Za chvilku se chystám do města a musím na ně sehnat vhodnou látku, tak snad si vyberu nějaký pěkný vzor - ráda bych nějaký barevnější, abych si tu šedou zimu trochu rozveselila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jdu po nákupech...už aby bylo zeleně....Hezký den..

      Vymazat
  2. Milky, teba hlava, mňa kríže, ale tešme sa, jar príde :-)
    Šitíčko máš krásne, ale to je vždy!
    Dúfam, že stretnutie bolo skvelé a v galntérii sa darilo, som zvedavá na nový plán!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu