úterý 4. dubna 2017

..pleteme spolu...

... a ještě i čteme, koukáme na filmy..... atd. atd. atd.....


Tak takhle jsem na tom s pletením, zbývá mi už jen tenhle kousek, moc mi to nejde, jsem roztěkaná a nesoustředěná na očka. Za měsíc budeme mít dalšího vnoučka nebo vnučku. Uteklo to, ani nevím jak. Mladí chtějí příští týden přijet na Velikonoce, jsem zvědavá, jak to všechno dopadne. 
A chci mít ten svetr dopletený....

Právě jsem dočetla Slepou mapu od Aleny Mornštajnové, její prvotinu, docela se mi líbila. Jen jednu zápletku bych zpracovala jinak, trochu mě tam tahá za vlasy...Ale jinak dávám 6 z deseti, konečně jsem si přečetla zase něco ryze českého ze současnosti. No, současnosti, je to rodinná sága 20. století, ale psaná v současnosti. A končí krátce po revoluci 1989. 
Chystám si koupit další knížku od stejné autorky.

V neděli mě v TV překvapili, pustili celkem nový film Teorie tygra s Jiřím Bartoškou, mimo jiných samozřejmě.... Pravděpodobně hlavně proto, že má sedmdesátiny...měl před několika dny, 24.3.
Film už jsem viděla, ale musela jsem znovu. Všechny postavy jsou fantasticky zahrané, jako v životě....Maličko mě překvapil rychlý "přerod" Tatiany Wilhelmové, ale je fakt, že ztráta chlapa, co ho milujeme...je pro někoho silným impulzem. A Jakub Kohák mě pořád dokola přesvědčuje, že je 1*. Co ten skoro ošklivý charismatický chlap obsáhne....
A o panu Bartoškovi ani nemluvím. Když několik let hrál v Ústí nad Labem v Činoherním studiu, tak jsem byla mladá potřeštěná holka, samé kamarádky a trochu i kamarádi. Činoherák byl tenkrát v malém sálku chemičky hned naproti nemocnici, chodili jsme tam často. Jakuba Fatalistu jsem s nimi / Bartoška, Heřmánek, Zedníček  / viděla 3x, Profesionální žena od Párala byla dalším hitem téhle "bandy". To bylo i s mladičkým hubeňoučkým Jiřím Schmitzerem.
Prostě mládí, nejenom moje, ale i jejich....Taky se zmínil ve svém GENu...



Tak a to je pro dnešek dost.....
Spousta slov a starých vzpomínek....
Ale i to musí být.

Hezký den a zdraví všem...i JB.....

6 komentářů:

  1. I like the colorway for the sweater, hope you get it done in time to enjoy your visit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for your visit. Arroyo Malabrigo yarn. Sweater is now complete. .Have a nice day.

      Vymazat
  2. Like the sweater color. Enjoy your visit.

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you for your visit. Have a nice day. Milada

    OdpovědětVymazat
  4. Teóritrikovanie máš už takmer v cieli, neboj sa, to už stihneš!
    Držím prsty, aby to s ďalším vnúčatkom vyšlo všetko na výbornú!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejněě je ženská víc nervozní, ví, co dceru zase čeká.....chlapi to tak neberou.....svetr dopletený, začistit a napařit....hezký den....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu