sobota 8. dubna 2017

..pracovní sobotu

mám za sebou a zítra bude neděle s výletem a návštěvou....

Protože fotky z dopoledne byly z mobilu, teprve teď jsem stáhla fotky z foťáku, takhle bylo včera večer....


Dneska jsem pekla perníkové mufinky, ale ten prášek do pečiva s kořením na perníky mi moc nechutná, musím sehnat jinou značku. Ale buchta je pěkná, nadýchaná, až moc.
Potom jsem pekla pár perníků, dala jsem je do krabice a počkají na dceru na dozdobení....


Koupila jsem si další tulipány, dneska nějak nedrží hlavičku.


V mezičase jsem hrabošila, našla střih na minikalhotky, návod na svetr a překlad pletacích  značek z angličtiny.


A ještě jeden můj koutek, ještě 4 řady a dečka bude hotová, a čtečka...a kapesníky.....


Hezký večer všem.

1 komentář:

  1. Nech sa počasie vyblázni radšej teraz, ako potom, keď budú v kvete všetky ovocné stromy.
    U nás je to presne tak isto, i keď dnes bolo už o niečo menej dažďa, ale vietor robil svoje.
    Tak sa zdá, že sa pustíš do miminkovského šitia :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...