čtvrtek 14. prosince 2017

...dny utíkají

jako splašené....
Připadá mi to chvíle, co jsem tu byla a koukám, že je to 5 dní.

Maličké pletení v okamžicích sezení....Protahovací šálka....Návod mám asi od Aničky z jejího blogu. Ale už to bude nějaká doba.


Předevčírem jsme byli na dopoledne u mojí maminky, trochu poklidit a pokouknout se na novou koupelnu, švagr Vláďa dodělával "maličkosti". Je moc pěkná a bylo na ní spousta práce, děkuju Vl.

A včera pro změnu na velký nákup a, hlavně, přivézt z garáže můj stařičký rotoped, pan Há chce "jezdit" a procvičovat svá neposlušná kolena.
Pro mne byl oříšek vymyslet, KAM ho dát, v našem malém bytě. Ale poradila jsem si. Stačilo posunout postele o 30 cm k oknu, tohle dát támhle, tohle jinam. Vlastně pohnout celou ložnicí, skříněmi, naštěstí, ne, hihihi. A jezdící koutek je hotový...
Tak budu sledovat, jak často pojede....


Dneska byl na kontrole na očním, přišel před chvílí, pěkně rozkapané panenky...Bude po obědě  asi pochrupovat, na čtení to nikdy není.
Jdu.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu