úterý 26. prosince 2017

...druhý

svátek vánoční, venku to tedy na zimní svátky nevypadá. Dneska zima a mlha, trochu námraza.

Západ slunce na Štědrý den večer.


Tak to jsou naše svátky.
Byli jsme na Štědrý den na vesnici za maminkou. V domě zase "spousta" lidí, přijeli synovci. Poseděli jsme a povídali....Pojedeme za maminkou až ve všední den, až bude zase sama. Velké návštěvy jí dost unavují, nestíhá všechno sledovat. Tak ať si užije sestřinu rodinu do sytosti, než kluci / muži..../ zase odjedou. Každý den jí  stejně volám ....
Dostala jsem pod stromkem knihu Rok ve Svatojánu od Evy Francové, od dcery, hihihi. Pan Há už se začetl, já ještě ne. Bude to zajímavé, jako všechny její kuchařky a vyprávění.
Jinak trávím čas u TV, na pohádky moc nejsem, ale moc ráda jsem se znovu podívala na několik dobrých filmů. Třeba ČokoláduKdyž Harry potkal Sally, dokonce   Pistolnice, na které jsem svedla i pana Há. A to nesmím zapomenout ani na film Jana Eyrová, který jsem si procítila na Štědrý den dopoledne....Už kolikátá verze, líbil se mi, já ale pořád miluji českou verzi s Janem Kačerem jako panem Rochesterem.
A sváteční chvíle jsem strávila i s dcerou a rodinkou na Skype. Mají to těžké, jako všichni rodiče, co musí bavit nemocné dítě, které je po snížení horeček dost živé. A chybí mu procházky venku.
 A k tomu mimino....
Hodně zase čtu....ale o tom zase jindy.
A ještě "vtipná" historka s adventním věncem. Koupila jsem docela drahé svíčky, leč zapálené tekly jako by byly z vody. Tak rychle hořely všechny čtyři...až chytla jedna šiška ve výzdobě. Takže jsem milý věnec chladila pod studenou vodou a hned ho zrušila. Příště musím zvolit jiného "prodejce" svíček, hihihi.

Hezký a bezpečný sváteční den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...