pondělí 18. prosince 2017

..posledních

několik dnů před svátky....

Včera jsem byla trpělivá a vydržela jsem opakovaně koukat na blog a eshop http://www.mmmoje.cz, kde jsem natrefila na naskladnění toho, co jsem ještě chtěla koupit Ondráškovi do auta na hraní. Jízda autem ho moc nebaví a už chce být vždycky TAM...Což je někdy o nervy, obdivuju mladé při cestě k nám i zpět...Tedy, jemu asi nejvíc vadí to připoutání a nedostatek pohybu.
A s tím nahlížením...Je hned vyprodáno, tak nás majitelka vždycky upozorní, kdy zase naskladní. No a já včera opravdu vydržela a hned jsem objednávala. Ne jako minule, kdy jsem k tomu přistoupila laxně a hned zase bylo vyprodáno, hihihi.
Už to nebudu posílat, bude tu mít něco až v lednu /????/ přijedou.

Včera odpoledne jsem si zase povídala s vnučkou....


A tohle už je dnešní ráno, venku -3.


A můj pracovní koutek v obýváku na kanapi....Začala jsem plést puerperium-cardigan , ovšem maličko zvětšený než je neplacený novorozenecký návod, snad se mi to povede....hihihi.


Včera jsem dopekla, za pomoci pana Há u mlýnku, poslední cukroví. Letos sladké nedělám, budeme sami a my můžeme všichni spíš to dietní...včetně mojí maminky, prababičky Toničky.
Perníky jsme pekly v Olomouci, ty já taky letos doma nedělala. Příští rok si to vynahradím, snad přijedou mladí sem....Takhle dopředu já myslím.
Měla bych si vzít do ruky kalendář na příští rok a začít zapisovat návštěvy lékařů, kam mám už objednávky.... a jiné důležité věci "na zapamatování"....A nejen já, i pan Há, takže je dobré si to zaznamenat, aby....
Dneska nic moc, udělám si nedělní program. Když jsem o víkendu "dřela".

Hezký začátek týdne všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...