neděle 3. prosince 2017

...první adventní neděle,

od dnešního dne za tři týdny je Štědrý den. Ten rok utekl, stalo se spousta věcí, naštěstí u nás hlavně dobrých....Díky za ně.

Dnešní západ slunce. Je chladno a pofukuje.


Zase jeden suchý adventní svícen, letos bez čerstvých větviček. ještě jsem nevystrčila nos z domu...Chci jet na ves zítra, tak se uvidí, jednak co na to moje dutiny a druhak, co na stůl a do vázy...Ty perníčky jsem dostala od mladé sousedky naproti. Taky bych se měla do nich pustit, myslím do pečení. Ale nevím, nevím.


Ušila jsem O. triko s hasičem Tomem ???? A S. dva bryndáky.... Už leze druhý zub, přes den hodná milá holčička, v noci kňourá a je "furt u prsa".


A já si tu pokňourávám taky. Maminka je doma OK, měla tam na víkend plno, přijeli oba synovci, z Prahy i z Plzně. Já jí jen volala. Proto chci jet do Tisé, musím zkontrolovat domek, vzít poslední jablka, zajít na hřbitov a za maminkou. Taky mi Tomáš přivezl kožení Od Antonína, tak si to musím vyzvednout a rozdělit....něco chtěla kolegyně, něco mám jako dárek na důchodky, něco pro dceru a zbyteček pro mne a maminku.

Hezký začátek adventu všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...