pátek 1. prosince 2017

...s kalendářem

v ruce plánuji poslední měsíc roku 2017.
Je to pro mne těžká volba. Ale snad to všechno zvládnu. Několik lékařů /..../, konečně snad paní zubařka / měla žloutenku..../ a pár dnů v Olomouci těsně před svátky. No, snad to vyjde. Snad budu zdravá, abych mohla být s dětmi. Ale když to nevyjde, taky to přežiji...
Dneska jsem slabá jako moucha, léčená rýma prý trvá 7 dní, neléčená týden. Ta moje týden končí dneska a ještě se nedává na ústup...Moje sliznice bez sekretů dost trpí.
 Jsem ráda, že jsem zvládla těch několik dní s maminkou. Včera večer pro ní sestra s mužem přijeli. Bylo to pěkné, podrbaly jsme, já zpomalila a nic nedělala...myslím rukodělného. Jen vaření a ta moje prababička...každý večer povídání s pravnoučátky...to si užila dostatečně, ona i já.
Mohla tu ještě být, ale dneska přijedou sestřini synové a to chce být doma. A na "svoz" by toho měl švagr Vláďa na pátek moc.Tak si včera nakoupili a odvezli jí domů.

Přes noc foukalo, ale sněhu je jen poprašek. Poprašeček. Pocukrováno.


Oba moje vánočníky mají poupátka.


Podle fotek je to jasně vidět, od rána pošmourno a nevlídno, tma bude celý den.

A ještě nakonec moje druhé sluníčko s prvním zoubkem....

                                                Koupu se hodně ráda, nožky pěkně ven....


A tady s mámou peču bábovku....


Hezky to tady na konec rozsvítila....

Hezký a klidný první prosincový den všem.

1 komentář:

  1. Tak to by som si veľmi priala porozprávať sa s mojou maminkou! Nemožné už vyše 24 rokov :-(((
    Tak sa zdá, že o tej liečenej a neliečenej nádche si vekom musíme čas násobiť nejakým koeficientom väčším ako 1, možno rovno 2, a čím starší, tým koeficient narastá :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu