sobota 30. prosince 2017

...tyto svátky

mají pro mne letos trpčí příchuť. V Olomouci nám marodí s angínou vnouček, po něm táta a nakonec i máma, kojící zatím...ťuk ťuk.... zdravou vnučku.
Takže nic moc nálada, v mysli pořád s nimi.
Ještě, že tam mají babičku Helu a dědu Evžena, dneska šly děti poprvé ven s nimi. I když s malou vnučkou chodili "nemocní" rodičové aspoň na hodinku taky, ale moc jim to neprospělo.
Tak snad už jsou za vrcholem a bude líp....

Včera jsme s panem Há šli pro pečivo a tak jsem se pokusila udělat několik obrázků. Ale vzala jsem si jen foťák do kapsy a na cestě domů, když byly na obloze krásné mraky a vykukovalo i sluníčko, mi došly baterky...


Dneska je namrzlo, slaboulilinkatý poprašek, kopce i Milešovka v nízké oblačnosti.


Můj koutek s pletením, tabletem, bločkem a tužkou, Kindlem a nepostradatelnými kapesníky.


A tady vymýšlím, jak střihnu vestičku pro hasiče na školkový maškarní pro vnoučka. Budu muset s něčím kombinovat, nějak mi to nemyslí...


Dneska vařím kubu s mnou nasbíranými houbami z louky na domku, na Štědrý den jsem neměla moc náladu a jeli jsme taky za maminkou, tak až dneska.
Včera večer jsme koukali na Vraždu v Orient expresu z roku 1974. Spousta známých herců, pomalý chod filmu, lahůdka pro nás starší...Letos natočili Rusové s Angličany remake, tak jsem na něj zvědavá....
Do noci si čtu, v tichu a se sklenicí vína, se svíčkou a spícím panem Há. Má to jednu výhodu, nebudím se pak  noci / a tím pádem "nepřemýšlím" o ...všem možném i nemožném / a ráno spím déle. Tak uvidím, co mi posunuté spaní přinese dál. Mně, rannímu ptáčeti.
Jdu.

Hezký předposlední den roku 2017 všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...